3 Comment

  1. Co tam tynki gdy mozna przytulic sie do kota:) A to, ze kot i pies sa naturalnymi wrogami to sobie wymyslili ludzie, ktorzy generalnie lubia isc ma latwizne w postrzeganiu swiata (innych niz oni) zwierzat. Pozdrowienia ode mnie , moich kotow i Barona. Kibicujemy Waszej budowie.

    1. Najdziwniejsze jest to że behawiorystka twierdziła że owczarka nie da się oduczyć polowania na koty, skoro ta już je zagryzała. Frigę mamy od dwóch lat i niestety mało wiemy o jej przeszłości… Zabraliśmy ją od sąsiadów którzy jej nie karmili i była wiecznie na łańcuchu :((( Uciekała do nas w poszukiwaniu jedzenia i zaprzyjaźniła się z naszym Bazylem :) Na widok właściciela położyła się na ziemi i zrobiła pod siebie :( Zaczęła wyć aż ścisnęły nas serca – nie oddaliśmy jej. Od tego dnia jest z nami, a gdy widzi byłego opiekuna szczeka i warczy – najwidoczniej bardzo ją skrzywdzili. Teraz jest z nami, ma swoje stado, co prawda mieszane ale jest szczęśliwa :) Dzięki za doping! :D

  2. Kurcze, no jestem naprawde pod wrazeniem Waszego serducha. Z drugiej strony zawsze jestem doglebnie zdziwiona okrucienstwem czlowieka wobec innych zwierzat. Niby dobrze wiem , ze takie rzeczy sie dzieja, ale zawsze wciskaja mnie w fotel. Moze gdyby do szkolnych podrecznikow biologii zawitaly w koncu elementy etiologii kognitywnej zamiast faszerowania glow uczniow mniej praktyczna wiedza byloby choc troche inaczej. Moze jakby ksiadz na ambonie zamiast wyczytywania kto jeszcze nie zdazyl zaplacic skladki na remont dachu swiatyni zechcial pochylic sie nad cierpieniem braci mniejszych…Moze jakby rodzice nie pozbywali sie psa przed wyjazdem na wakacje, albo jak robi sie stary i zniedoleznialy…Fajnie, ze sa tacy jak Wy. I ze jest ich chyba coraz wiecej.

Dodaj komentarz

Website Protected by Spam Master


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.